۱۳۹۰/۴/۱۵

بدلی

عشق , به نظرم یک جور رنگ است یا شاید هم روغن جلا یا از این برق ناخنهایی که آلنوش آخر لاک یک دست هم از آنها می زند که برقش بیشتر بشود.


وقتی عاشقی زندگیت رامثل قبل ادامه میدهی اگر مزخرف بوده یا نبوده مثل قبل می ماند ولی الکی فکر می کنی عوض شده یعنی شده اما فقط رنگش.یعنی پر رنگ تر شده.شاید بخاطر تستسترون باشد.نمی دانم اسم دقیقش چی چیترون است.اما دکترا می گن که اره واسه همین چی چی ترون هاست.این دکتر ها هم گاهی حرفهای به جایی می زنند.گاهی هم بی جا.



به هر حال روغن جلا زدم یه زندگیم.زندگی اسبی براق! برقش آنقدرها هم زیاد به چشم نمی آید.من همیشه دوست دارم آلنوش بعد از دو دست لاک برام رویش برق ناخن بزند.کلا از چیزهای براق خوشم می آید.رژ لب نمی زنم.همیشه برق لب می زنم.مدام از این اویزونی های براق به خودم وصل میکنم مثل کلاغ از هر برق زننده ای استقبال میکنم.مهم نیست که اصل باشه و طلا .بدل هم باشد خوب است .فقط باید برق بزند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

feel the shine deeply in your spirit.

it will keep you alive.