۱۳۸۸/۱/۱۷

یک اتفاق جدید

دارم به این فکر میکنم که مثلا اگر فردا که از سر کار بر میگردم تصادف کنم و بمیرم چه میشود
فکرش را بکن همه چیز می ایستد! ازاینکه می خواستم برای فردا وقت عکاسی بگیرم تااااااااااااااااااا اینکه میخواستم کافی شاپ بزنم , نویسنده بشوم مهم تر اینکه قرار بود یک تغییر بزرگ کنم .یک تغییر برای خودم ولی همه چیزمیاستد.
الان دیگر همه می توانند بروند کشو پایین تختم را باز کنند. همه دفتر خاطراتم آنجاست مال همه این سالها .دیگر دست من نیست که نگزارم بخوانند.مزخرف اند اما می خوانند و البته آه میکشند!شاید هم بخندند.خدا کند که بخندند. کاش کسی به عالمش هم نیاید که من نیستم .قلبم میگیرد از اینکه فکر کنم آنهایی که دوستشان دارم غصه میخورند.

گفته بودم اعلامیه ام عکس دار باشد .نمی دانم چرا برای خانمها عکس چاپ نمی کنند ولی من اعلامیه عکس دار می خواهم .
چه سالی شد!
تازه من فکر میکردم امسال سال فوق العاده ای باید باشد.پر از اتفاقهای جدید.

۴ نظر:

marjan گفت...

mishe inghadr chart o part nagi,too sale jadid be jaye inkeh koli harfe khoob bzani o fekre khoob bokoni ,vaseh man be fekre elamiyeh aks dar hasti!!!! zadeh be saret??? ghorboonet aks dar o bi aks vaseh man o to farghi nemikoneh,hich ki vaseh man o to nemiad masjed,khosoosan man ke dieh hamoon chand ta doosti ke oonja dashtam ham yadeshoon mireh ke man boodam ye zamani!!! ,ye khoordeh harfe ghashang bezanim:))))

ناشناس گفت...

mishe inghdar chart o part nagi,hala sare sali be jaye inkeh vaseh man az safar o khosh gozarooni begi ,az elamiyeh aks dar harf mizani!!!ghorboonet vaseh man o to ba aks o bi aks farghi nemikoneh.hish ki nemiad :)) baba do kalam harfe mehrabananeh! alan fekr konam akhareh energy o roohiyeh bashi ha! hal kardi vaseh khodet 15 rooz hala ke bargashti sare kar harfe tasadof o in ha ro mizani ,boro baba ma ro siah nakon!
rasti in martabeh dovom e comment mizaram ,comment ham ro public nemikoneh!!
marjan

shima گفت...

azizam man doooooooooooooooooooooset daram

shima گفت...

man dooooooooooooooooooooooooooset daram